suke suki
welcome to my purple life=_= jangan lupe follow yew..
Black Tiny Hand
suke suki
welcome to my purple life=_= jangan lupe follow yew..

KAWAN DISAYANGI


assalamualaikum??.. semue sihat ari ni, may Allah blessing you, saya nak cerite pasal SAYANG, sape tau sayang itu ape??.. sayang itu sesuatu perasaan yang hadir dalam diri kite untuk hormat menghormati, bantu membantu, kasih mengasihi.. heii~ sape kate sayang only for pkwe, pakwe sape dalam hidup kite, kite sayang family kite lah lagi best, but hari ini saya nak cerite tentang SAYANG KAWAN KITA.. memang lumrah hidup kalau kite bergaduh dengan kawan2.. kite sebagai manusia kene ingat tiada sape dapat lawan rasa sayang, kawan dihadirkan dalam hidup kite untuk kite rase sayang menyayangi selain dari family.. aku sayang semue kawan2 aku, kepada kawan2 yang selame nie kite bergdauh siap bertumbok2, aq mntk maaf,   and aq mntk maaf if ade mmbe aq aq x ltak gmbr, aku da pening ramai sangat, hahaha.. kepada kawan2, aku mintak maaf if ade salah dan silap.. semoge bahagia selalu.. akhir kalam wasalam.. daaa..







OK, DAH ABIZ MEREPEK DAH =__=